مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-29اقتصادي

فارس من | حل مشکل برق رسانی به کوره های آجرپزی «قومنجان» در گرو تأمین اعتبار


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در کمیته برنامه ریزی 1401 شهرستان پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم منابع را تأمین که در این صورت مشکلی برای برق رسانی به مشترکان جدید وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی مشکل مطرح شده مبنی بر مشکل فشار برق کوره های آجرپذیری در منطقه قومنجان شهرستان قاین و تأمین برق کوره های جدید در سامانه فارس من، خبرنگار فارس این موضوع را از مسئول مربوطه پیگیری کرد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این رابطه اظهار داشت: در شرایط فعلی مشکل خاصی برای مشترکان موجود در تأمین برق به شکل مطمئن و استاندارد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از سال ها قبل و در سنوات اخیر اقدامات جبرانی در این منطقه برای تأمین برق مشترکان و عدم ایجاد مشکل برای آن ها انجام شده، تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت حدود 13 کیلومتر خط در این منطقه اجرا شده تا بار شبکه ای را کاهش داده و در آن منطقه که تمرکز کوره های آجرپزی وجود داشته جوابگوی مشترکان آن منطقه باشد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین تجهیزات جبرانی و تقویتی نیز که بر روی ولتاژ خط تأثیرگذار بوده در مسیر این خط سال گذشته اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | حل مشکل برق رسانی به کوره های آجرپزی «قومنجان» در گرو تأمین اعتبار

فارس من | حل مشکل برق رسانی به کوره های آجرپزی «قومنجان» در گرو تأمین اعتبار